Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/31709
Назва: ВІДТВОРЕННЯ СОЦІАЛЬНОГО КАПІТАЛУ ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Автори: Білявський, Валентин Миколайович
Ключові слова: Соціальний капітал, потенційно-існуючі блага, капіталізація.
Дата публікації: 15-тра-2008
Видавництво: Полтавський університет споживчої кооперації України
Бібліографічний опис: Підписано до друку 14.05.2008 р. Формат 184/210. Папір 80 г/ м кв. Ум. друк. арк. 14,5 + 0,1 (обкл.). Тираж 149 прим. Замовлення № 295
Серія/номер: Замовлення № 295;
Короткий огляд (реферат): Належне ставлення до інтелекту і творчих здібностей особи є передумовою серйозного прогресу в сфері розвитку високих технологій, що у свою чергу, є запорукою процвітаючої економіки. Подібний прогрес призводить до змін не лише в сфері технологій, але і в соціальній сфері, змушуючи відшуковувати нові способи суспільної регуляції. За такої постановки проблеми важливого значення набуває соціальний капітал, який представляється як обов’язковий елемент, що присутній у відносинах усіх суб’єктів економічного простору.
Опис: Методологія та практика менеджменту на порозі ХХІ століття : загальнодержавні, галузеві та регіональні аспекти : Матеріали ІV міжнар. наук.-практ. конф. – Полтава : Полтав. ун-т спожив. кооп. України, 2008. – С. 53–55.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/31709
ISBN: 978-966-7971-69-4
Розташовується у зібраннях:Наукові матеріали кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Білявський_тези п.pdfВІДТВОРЕННЯ СОЦІАЛЬНОГО КАПІТАЛУ ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА77.98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.