Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/32322
Название: СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ФІНАНСОВОЇ КРИЗИ
Авторы: Білявський, Валентин Миколайович
Ключевые слова: Мотивація, самореалізація, репутація, довіра, соціальна відповідальність.
Дата публикации: 15-мая-2009
Издательство: Київський національний торговельно-економічний університет
Библиографическое описание: Підписано до друку 05.05.2009 р. Формат 60x84/16. Папір письм. Ризографія. Ум. друк. арк. 19,47. Ум. фарбо-відб. 19,59. Обл.-вид. арк. 20,94. Тираж 70 прим. Замовлення 435
Серия/номер: Замовлення 435;
Краткий осмотр (реферат): В умовах фінансової кризи все більше простежується економічна взаємозалежність торговельних підприємств, держави та суспільства. Ці три елементи сьогодні об’єднує спільне – захист особистих інтересів. Крім того, всі вони потребують постійної підтримки своєї репутації та довіри.
Описание: Проблеми та перспективи розвитку підприємництва в Україні : Матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф. / Відп. ред. А.А. Мазаракі – К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2009. – С. 70–71.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/32322
ISBN: 978-966-629-400-8
Располагается в коллекциях:Наукові матеріали кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Білявський_тези 09.pdfСОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ФІНАНСОВОЇ КРИЗИ80.34 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.