Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/32322
Назва: СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ФІНАНСОВОЇ КРИЗИ
Автори: Білявський, Валентин Миколайович
Ключові слова: Мотивація, самореалізація, репутація, довіра, соціальна відповідальність.
Дата публікації: 15-тра-2009
Видавництво: Київський національний торговельно-економічний університет
Бібліографічний опис: Підписано до друку 05.05.2009 р. Формат 60x84/16. Папір письм. Ризографія. Ум. друк. арк. 19,47. Ум. фарбо-відб. 19,59. Обл.-вид. арк. 20,94. Тираж 70 прим. Замовлення 435
Серія/номер: Замовлення 435;
Короткий огляд (реферат): В умовах фінансової кризи все більше простежується економічна взаємозалежність торговельних підприємств, держави та суспільства. Ці три елементи сьогодні об’єднує спільне – захист особистих інтересів. Крім того, всі вони потребують постійної підтримки своєї репутації та довіри.
Опис: Проблеми та перспективи розвитку підприємництва в Україні : Матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф. / Відп. ред. А.А. Мазаракі – К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2009. – С. 70–71.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/32322
ISBN: 978-966-629-400-8
Розташовується у зібраннях:Наукові матеріали кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Білявський_тези 09.pdfСОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ФІНАНСОВОЇ КРИЗИ80.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.