Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40683
Название: | Вибір моделі турбулентної в'язкості для моделювання шуму гвинтовентилятора |
Авторы: | Усенко, В. Ю. Мітрахович, М.М. Дорошенко, К.В. |
Ключевые слова: | гвинтовентилятор повітряний гвинт |
Дата публикации: | 2019 |
Библиографическое описание: | Усенко В. Ю. Вибір моделі турбулентної в'язкості для моделювання шуму гвинтовентилятора / В.Ю. Усенко, М.М. Мітрахович, К.В. Дорошенко // Вчені записки Таврійського національного університету ім. В.І. Вернадського. Серія Технічні науки. – 2019. - Т.30(69), №1. - С. 6-11 |
Серия/номер: | Вчені записки Таврійського національного університету ім. В.І. Вернадського; Технічні науки; |
Краткий осмотр (реферат): | Представлені результати чисельного моделювання шуму гвинтовентилятора. В роботі наведено обгрунтування вибору моделі турбулентного в'язкості для моделювання шуму співвісного гвинтовентилятора двигуна типу Д-27. Показано, що для досліджень акустичних характеристик гвинтовентилятора двигуна типу Д-27 доцільно використовувати моделі турбулентна в'язкості sst sst Gamma Theta Transition Model. Результати чисельного моделювання казали, що вихрова завіса, викликана квадрупольним джерелом шуму, за першим рядом гвинта є джерелом вихрового шуму. Аеродинамічний слід за першим рядом гвинта викликає колову і радіальну нерівномірність на вході до другого ряду гвинта |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40683 |
Располагается в коллекциях: | Наукові статті кафедри авіаційних двигунів (НОВА) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
4.pdf | 243.91 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.