Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41106
Название: Психолого-педагогічна практика як основна умова розвитку евристичного мислення майбутніх психологів
Авторы: Доценко, Людмила Василівна
Dotsenko, Ludmila
Ключевые слова: майбутні психологи
евристичне мислення
психолого-педагогічна практика
розвиток евристичного мислення
Дата публикации: 19-мар-2015
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Доценко Л.В. Психолого-педагогічна практика як основна умова розвитку евристичного мислення майбутніх психологів: Актуальні проблеми вищої професійної освіти / матеріали ІІІ Міжнародної наук.-практ. конф. – К., 2015. – С. 35-36
Краткий осмотр (реферат): Курс України на інтеграцію вітчизняної освіти з європейським і світовим освітнім простором передбачає підготовку висококваліфікованих фахівців з яскраво вираженим потенціалом до творчої діяльності, професійного розвитку, а також конкуренто здатних на ринку праці. У зв'язку з цим, метою вищих навчальних закладів є формування у студентів сучасного світогляду, розвиток творчих здібностей, навичок самостійного наукового пізнання, що веде до самореалізації особистості. Таким чином, основою професійної освіти повинна стати практична підготовка фахівця, здатного вирішувати навчально-творчі завдання.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41106
Располагается в коллекциях:Наукові статті кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Доценко Л.В..pdf214.28 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.