Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41106
Назва: Психолого-педагогічна практика як основна умова розвитку евристичного мислення майбутніх психологів
Автори: Доценко, Людмила Василівна
Dotsenko, Ludmila
Ключові слова: майбутні психологи
евристичне мислення
психолого-педагогічна практика
розвиток евристичного мислення
Дата публікації: 19-бер-2015
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Доценко Л.В. Психолого-педагогічна практика як основна умова розвитку евристичного мислення майбутніх психологів: Актуальні проблеми вищої професійної освіти / матеріали ІІІ Міжнародної наук.-практ. конф. – К., 2015. – С. 35-36
Короткий огляд (реферат): Курс України на інтеграцію вітчизняної освіти з європейським і світовим освітнім простором передбачає підготовку висококваліфікованих фахівців з яскраво вираженим потенціалом до творчої діяльності, професійного розвитку, а також конкуренто здатних на ринку праці. У зв'язку з цим, метою вищих навчальних закладів є формування у студентів сучасного світогляду, розвиток творчих здібностей, навичок самостійного наукового пізнання, що веде до самореалізації особистості. Таким чином, основою професійної освіти повинна стати практична підготовка фахівця, здатного вирішувати навчально-творчі завдання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41106
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Доценко Л.В..pdf214.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.