Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43262
Название: Системний підхід в психолого-педагогічних дослідженнях
Другие названия: System approach in psychological and pedagogical research
Авторы: Маркова, Інна
Markova, Inna
Ключевые слова: психолого-педагогічні дослідження
системний підхід
іноваційні стратегії
psychological and pedagogical research
system approach
innovation strategies
Дата публикации: апр-2020
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Маркова І.В. Системний підхід в психолого-педагогічних дослідженнях / І.В. Маркова // // Політ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХХ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених. – Т. 1. – К.: НАУ, 2020. – С. 267-268
Краткий осмотр (реферат): В умовах модернізації суспільства, сучасний освітній процес характеризується відходом від уніфікації та стандартизації педагогічного процесу. Відтак, ключовою проблемою теорії та практики навчання, виховання і розвитку є пошук іноваційних стратегій щодо становлення цілісного та творчого фахівця будь-якої галузі.
In the context of modernization of society, the modern educational process is characterized by a departure from the unification and standardization of the pedagogical process. Therefore, the key problem of the theory and practice of teaching, education and development is the search for innovative strategies for becoming a holistic and creative specialist in any field.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43262
Располагается в коллекциях:Міжнародна науково-практична конференція молодих учених і студентів "Політ. Сучасні проблеми науки"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Маркова.pdf336.86 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.