Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43262
Назва: Системний підхід в психолого-педагогічних дослідженнях
Інші назви: System approach in psychological and pedagogical research
Автори: Маркова, Інна
Markova, Inna
Ключові слова: психолого-педагогічні дослідження
системний підхід
іноваційні стратегії
psychological and pedagogical research
system approach
innovation strategies
Дата публікації: кві-2020
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Маркова І.В. Системний підхід в психолого-педагогічних дослідженнях / І.В. Маркова // // Політ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХХ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених. – Т. 1. – К.: НАУ, 2020. – С. 267-268
Короткий огляд (реферат): В умовах модернізації суспільства, сучасний освітній процес характеризується відходом від уніфікації та стандартизації педагогічного процесу. Відтак, ключовою проблемою теорії та практики навчання, виховання і розвитку є пошук іноваційних стратегій щодо становлення цілісного та творчого фахівця будь-якої галузі.
In the context of modernization of society, the modern educational process is characterized by a departure from the unification and standardization of the pedagogical process. Therefore, the key problem of the theory and practice of teaching, education and development is the search for innovative strategies for becoming a holistic and creative specialist in any field.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43262
Розташовується у зібраннях:Міжнародна науково-практична конференція молодих учених і студентів "Політ. Сучасні проблеми науки"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркова.pdf336.86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.