Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/47516
Назва: Переход от тестового к процессуальному оцениванию учебной деятельности студентов
Автори: Бартошевич, Ирина
Ключові слова: test assessmen
performance assessment
performance task
rubric
Дата публікації: кві-2019
Видавництво: Аграр Медіа Груп
Бібліографічний опис: Бартошевич И. Переход от тестового к процессуальному оцениванию учебной деятельности студентов Фаховий та художній переклад: теорія, методологія, практика: збірник наукових праць / за заг. ред. А.Г. Гудманяна, С.І. Сидоренка. – К.: Аграр Медіа Груп, 2019. – 404 с.
Короткий огляд (реферат): The article compares the essence of test and performance assessment, shows the potential of performance assessment in higher education. The object of performance assessment, performance task, forms of performance assessment and rubric as a tool of performance assessment are presented in the article.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/47516
ISBN: 978-617-646-453-2
Розташовується у зібраннях:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Фаховий та художній переклад теорія, методологія, практика» 2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
сборник конференции НАУ 2019-сторінки-322-326.pdf1.75 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.