Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49859
Название: Інтерактивні технології навчання як чинник розвитку професійних здібностей майбутніх психологів-практиків
Авторы: Синишина, Вікторія
Маріонда, Іван
Ключевые слова: професійна підготовка практичних психологів
практично-орієнтована напрямленість педагогічного процесу
розвиваюче інтерактивне навчання
ситуативне навчання
метод ситуаційних задач
поліваріантність вирішення проблемних життєвих ситуацій
Дата публикации: 15-апр-2021
Издательство: Кафедра
Библиографическое описание: Синишина В. Інтерактивні технології навчання як чинник розвитку професійних здібностей майбутніх психологів-практиків / Вікторія Синишина, Іван Маріонда // Авіаційна та екстремальна психологія у контексті технологічних досягнень: збірник наукових праць / за заг. ред. Л.В. Помиткіної, О.М. Ічанської. – К. : «Кафедра», 2021. – С. 97-104.
Краткий осмотр (реферат): Темою дослідження є введення практично-зорієнтованої направленості педагогічного процесу, де на перший план виходить не традиційна теоретична підготовка практичних психологів, а розвиваюче інтерактивне навчання. Актуальність статті постає із проблеми щодо форм та методів професійної підготовки майбутніх практичних психологів. Вся система професійної підготовки повинна базуватися не тільки на формуванні професійних знань, а в першу чергу, на розвиткові вмінь та навичок надання психологічної допомоги, що є нагальним та пріоритетним напрямом у підготовці практичного психолога.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49859
ISBN: 978-617-95078-4-7
Располагается в коллекциях:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Авіаційна та екстремальна психологія у контексті технологічних досягнень" 2021

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
синишина4.pdf249.1 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.