Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49859
Назва: Інтерактивні технології навчання як чинник розвитку професійних здібностей майбутніх психологів-практиків
Автори: Синишина, Вікторія
Маріонда, Іван
Ключові слова: професійна підготовка практичних психологів
практично-орієнтована напрямленість педагогічного процесу
розвиваюче інтерактивне навчання
ситуативне навчання
метод ситуаційних задач
поліваріантність вирішення проблемних життєвих ситуацій
Дата публікації: 15-кві-2021
Видавництво: Кафедра
Бібліографічний опис: Синишина В. Інтерактивні технології навчання як чинник розвитку професійних здібностей майбутніх психологів-практиків / Вікторія Синишина, Іван Маріонда // Авіаційна та екстремальна психологія у контексті технологічних досягнень: збірник наукових праць / за заг. ред. Л.В. Помиткіної, О.М. Ічанської. – К. : «Кафедра», 2021. – С. 97-104.
Короткий огляд (реферат): Темою дослідження є введення практично-зорієнтованої направленості педагогічного процесу, де на перший план виходить не традиційна теоретична підготовка практичних психологів, а розвиваюче інтерактивне навчання. Актуальність статті постає із проблеми щодо форм та методів професійної підготовки майбутніх практичних психологів. Вся система професійної підготовки повинна базуватися не тільки на формуванні професійних знань, а в першу чергу, на розвиткові вмінь та навичок надання психологічної допомоги, що є нагальним та пріоритетним напрямом у підготовці практичного психолога.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49859
ISBN: 978-617-95078-4-7
Розташовується у зібраннях:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Авіаційна та екстремальна психологія у контексті технологічних досягнень" 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
синишина4.pdf249.1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.