Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49986
Назва: Дискурсивні стратегії у промовах TED Talks
Інші назви: Discursive strategies in TED Talks speeches
Автори: Плетенецька, Юлія Миколаївна
Pletenetska, Yuliya
Дегтяр, Єлизавета Радіонівна
Dehtyar, Yelyzaveta
Ключові слова: дискурсивна стратегія
аргументація
переконання
навіювання
мотивація
TED Talks
discursive strategy
argumentation
persuasion
suggestion
motivation
Дата публікації: кві-2021
Видавництво: Аграр Медіа Груп
Бібліографічний опис: Плетенецька Ю. М., Дегтяр Є. Р. Дискурсивні стратегії у промовах TED Talks / Юлія Плетенецька, Єлизавета Дегтяр // Фаховий та художній переклад: теорія, методологія, практика: збірник наукових праць / за заг. ред. С.І. Сидоренка. – К.: Аграр Медіа Груп, 2021. – С. 183-189
Короткий огляд (реферат): Стаття досліджує популярні TED Talks, пов’язані з соціальними проблемами, з точки зору класифікації дискурсивних стратегій Д. Кайсіної. Досліджуючи стратегічний характер комунікативної взаємодії, стає очевидним, що найбільш адекватне відображення комунікативної взаємодії в дискурсі відбувається за допомогою дискурсивних стратегій. Аналіз TED Talks показує, що оратори використовують дискурсивні стратегії навіювання, мотивації, аргументації та переконання, щоб посилити свій вплив на аудиторію та нав'язати свою думку з певної проблеми. Кожна дискурсивна стратегія представлена певними мовними одиницями та риторичними прийомами. Результати ілюструють найвищу частоту використання аргументації та переконання у виступах, і навпаки, оратори найменш використовують дискурсивні стратегії навіювання та мотивації.
The paper investigates popular TED Talks related to social issues based upon the classification of discursive strategies by D. Kaisina. By researching the strategic character of communicative interaction, it becomes evident that the most adequate reflection of communicative interaction in discourse occurs by means of discursive strategies. Analysis of TED Talks shows that speakers use discursive strategies of suggestion, motivation, argumentation and persuasion to increase their influence on the audience and impose their opinion on a particular issue. Each discursive strategy is represented by specific language units and rhetorical devices. The results illustrate the highest frequency of use of argumentation and persuasion in speeches, by contrast, speakers are the least likely to use discursive strategies of suggestion and motivation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49986
ISBN: 978-617-646-495-2
Розташовується у зібраннях:Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Фаховий та художній переклад: теорія, методологія, практика» 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2021 GSTI Conference Proceedings-183-189.pdf1.16 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.