Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50063
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВолошина, Анастасія Олексіївна-
dc.contributor.authorVoloshyna, Anastasiya Oleksiyivna-
dc.date.accessioned2021-05-05T08:46:23Z-
dc.date.available2021-05-05T08:46:23Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationВолошина А. О. Методи просування нових брендів одягу в соціальних мережах // Політ. Сучасні проблеми науки : тези доповідей ХХІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених . – Національний авіаційний університет. – Київ, 2021. - С. 304-306uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50063-
dc.description1. Наукова стаття за спеціальністю «ЗМІ та масові комунікації». 2. В.Гольденберг «Соціальні мережі як інструмент сучасного маркетингу». 3. Максим Варганич «Продвижение в сети Интернет:мифические выгоды или реальные инструменты» 2020р. 4. Романовський О.Г., Середа Н.В., Воробйова Є. В. Основи паблік рилейшнз: навчально-методичний посібник. Х. : НТУ «ХПІ», 2015.uk_UA
dc.description.abstractСоціальні мережі в 21 столітті виступають як повноцінна платформа для будування комунікації компанії (особистості) з аудиторією. Останні 10 років можна спостерігати стрімккі зміни в прийнятті їх оточуючими. Крім особистих сторінок все частіше можна зустріти різноманітні корпоративні пабліки, які всебічно розвиваються з кожним днем. Під брендом прийнято вважати торгову марку, яка за часи свого існувння побудувала свій імідж та репутацію. Часто можна зустріти коли брендом вважають таку сукупність як логотип та назва, але ні, потрібно ще враховувати те, як приймається компанія та її товар/послуги клієнтами.uk_UA
dc.description.abstractSocial networks in the 21st century act as a full platform for building a company communication (personality) with an audience. In the last 10 years, you can observe stalking changes in making them surrounding. In addition to personal pages, you can find a variety of corporate publications that are comprehensively developing every day. Under the brand, it is considered a trademark that has built its image and reputation during its period. Often you can find when the brand finds such a collection as a logo and name, but no need to take into account how the company and its product / customer services are accepted.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.subjectbrandinguk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectsocial networksuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectbranduk_UA
dc.subjectкомунікаціяuk_UA
dc.subjectcommunicationuk_UA
dc.subjectпросуванняuk_UA
dc.subjectpromotionuk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.subjectimageuk_UA
dc.titleМетоди просування нових брендів одягу в соціальних мережахuk_UA
dc.title.alternativeMethods of promoting new brands of clothing in social networksuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Політ. Соціальні комунікації в умовах глобалізації. 2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Волошина.pdfтези конференції282.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.