Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50063
Назва: Методи просування нових брендів одягу в соціальних мережах
Інші назви: Methods of promoting new brands of clothing in social networks
Автори: Волошина, Анастасія Олексіївна
Voloshyna, Anastasiya Oleksiyivna
Ключові слова: брендинг
branding
соціальні мережі
social networks
бренд
brand
комунікація
communication
просування
promotion
імідж
image
Дата публікації: 2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Волошина А. О. Методи просування нових брендів одягу в соціальних мережах // Політ. Сучасні проблеми науки : тези доповідей ХХІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених . – Національний авіаційний університет. – Київ, 2021. - С. 304-306
Короткий огляд (реферат): Соціальні мережі в 21 столітті виступають як повноцінна платформа для будування комунікації компанії (особистості) з аудиторією. Останні 10 років можна спостерігати стрімккі зміни в прийнятті їх оточуючими. Крім особистих сторінок все частіше можна зустріти різноманітні корпоративні пабліки, які всебічно розвиваються з кожним днем. Під брендом прийнято вважати торгову марку, яка за часи свого існувння побудувала свій імідж та репутацію. Часто можна зустріти коли брендом вважають таку сукупність як логотип та назва, але ні, потрібно ще враховувати те, як приймається компанія та її товар/послуги клієнтами.
Social networks in the 21st century act as a full platform for building a company communication (personality) with an audience. In the last 10 years, you can observe stalking changes in making them surrounding. In addition to personal pages, you can find a variety of corporate publications that are comprehensively developing every day. Under the brand, it is considered a trademark that has built its image and reputation during its period. Often you can find when the brand finds such a collection as a logo and name, but no need to take into account how the company and its product / customer services are accepted.
Опис: 1. Наукова стаття за спеціальністю «ЗМІ та масові комунікації». 2. В.Гольденберг «Соціальні мережі як інструмент сучасного маркетингу». 3. Максим Варганич «Продвижение в сети Интернет:мифические выгоды или реальные инструменты» 2020р. 4. Романовський О.Г., Середа Н.В., Воробйова Є. В. Основи паблік рилейшнз: навчально-методичний посібник. Х. : НТУ «ХПІ», 2015.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50063
Розташовується у зібраннях:Політ. Соціальні комунікації в умовах глобалізації. 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Волошина.pdfтези конференції282.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.