Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50063
Название: Методи просування нових брендів одягу в соціальних мережах
Другие названия: Methods of promoting new brands of clothing in social networks
Авторы: Волошина, Анастасія Олексіївна
Voloshyna, Anastasiya Oleksiyivna
Ключевые слова: брендинг
branding
соціальні мережі
social networks
бренд
brand
комунікація
communication
просування
promotion
імідж
image
Дата публикации: 2021
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Волошина А. О. Методи просування нових брендів одягу в соціальних мережах // Політ. Сучасні проблеми науки : тези доповідей ХХІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених . – Національний авіаційний університет. – Київ, 2021. - С. 304-306
Краткий осмотр (реферат): Соціальні мережі в 21 столітті виступають як повноцінна платформа для будування комунікації компанії (особистості) з аудиторією. Останні 10 років можна спостерігати стрімккі зміни в прийнятті їх оточуючими. Крім особистих сторінок все частіше можна зустріти різноманітні корпоративні пабліки, які всебічно розвиваються з кожним днем. Під брендом прийнято вважати торгову марку, яка за часи свого існувння побудувала свій імідж та репутацію. Часто можна зустріти коли брендом вважають таку сукупність як логотип та назва, але ні, потрібно ще враховувати те, як приймається компанія та її товар/послуги клієнтами.
Social networks in the 21st century act as a full platform for building a company communication (personality) with an audience. In the last 10 years, you can observe stalking changes in making them surrounding. In addition to personal pages, you can find a variety of corporate publications that are comprehensively developing every day. Under the brand, it is considered a trademark that has built its image and reputation during its period. Often you can find when the brand finds such a collection as a logo and name, but no need to take into account how the company and its product / customer services are accepted.
Описание: 1. Наукова стаття за спеціальністю «ЗМІ та масові комунікації». 2. В.Гольденберг «Соціальні мережі як інструмент сучасного маркетингу». 3. Максим Варганич «Продвижение в сети Интернет:мифические выгоды или реальные инструменты» 2020р. 4. Романовський О.Г., Середа Н.В., Воробйова Є. В. Основи паблік рилейшнз: навчально-методичний посібник. Х. : НТУ «ХПІ», 2015.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50063
Располагается в коллекциях:Політ. Соціальні комунікації в умовах глобалізації. 2021

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Волошина.pdfтези конференції282.95 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.