Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55402
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLi, Maoyuan-
dc.contributor.authorЛі, Маоюань-
dc.date.accessioned2022-06-22T12:20:47Z-
dc.date.available2022-06-22T12:20:47Z-
dc.date.issued2021-12-
dc.identifier.citationLi M. Wing layout for aerodynamic and fatigue enhancement. - Master thesis in aircraft design department. - National Aviation University. - Kyiv, 2021. - 80 p.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55402-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: професор, д.т.н. Карускевич Михайло Віталійовичuk_UA
dc.description.abstractThis master thesis is dedicated to the development of the light aircraft wing, that allows reduction of the load on the wing by the means of automatical self-ajustable angle of attack, to improve aircraft stability, to extend parameters of the service life. Software FLUENT and ANSYS have been used in the work. The concept of new wing, its geometrical characteristics, results of calculations, recommendation on the application are presented in the work. The practical value of the work is the possibility to provide extended service life characteristics for light aircraft. The materials of the master's diploma can be used in the aviation industry and in the educational process of aviation specialties.uk_UA
dc.description.abstractДана дипломна робота присвячена розробці крила легкого літака, яке дозволяє зменшити навантаження на крило літака за рахунок автоматичного саморегулювання кута атаки, покращити характеристики стійкості, підвищити ресурсні показники. В роботі було використано методи компьютерного проєктування та розрахунку, зокрема системи FLUENT та ANSYS. В роботі представлено концепцію нового крила, його геометричні характеристики, результати розрахунків, рекомендації по застосуванню результатів дослідження. Практичне значення результатів дипломної роботи магістра полягає в можливості забезпечення підвищених ресурсних характеристик легких літаків. Матеріали дипломної роботи магістра можуть бути використані в навчальному процесі та в практичній діяльності конструкторів спеціалізованих проєктних установ.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectlight aircraftuk_UA
dc.subjectloads on the winguk_UA
dc.subjectangle of attackuk_UA
dc.subjectservice life characteristicsuk_UA
dc.subjectfatigue characteristicsuk_UA
dc.subjectfluid-structure coupling methoduk_UA
dc.subjectлегкий літакuk_UA
dc.subjectнавантаження на крило,uk_UA
dc.subjectкут атакиuk_UA
dc.subjectресурсні характеристикиuk_UA
dc.subjectвтомні характеристикиuk_UA
dc.subjectметод гідродинамічного зв'язкуuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleWing layout for aerodynamic and fatigue enhancementuk_UA
dc.title.alternativeКонструкція крила для покращення характеристик аеродинаміки та опору втоміuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри конструкцій літальних апаратів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ASF_2021_134_LiMaoyuan.pdfMaster Thesis3.5 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.