Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55402
Назва: Wing layout for aerodynamic and fatigue enhancement
Інші назви: Конструкція крила для покращення характеристик аеродинаміки та опору втомі
Автори: Li, Maoyuan
Лі, Маоюань
Ключові слова: light aircraft
loads on the wing
angle of attack
service life characteristics
fatigue characteristics
fluid-structure coupling method
легкий літак
навантаження на крило,
кут атаки
ресурсні характеристики
втомні характеристики
метод гідродинамічного зв'язку
дипломна робота
Дата публікації: гру-2021
Видавництво: National Aviation University
Бібліографічний опис: Li M. Wing layout for aerodynamic and fatigue enhancement. - Master thesis in aircraft design department. - National Aviation University. - Kyiv, 2021. - 80 p.
Короткий огляд (реферат): This master thesis is dedicated to the development of the light aircraft wing, that allows reduction of the load on the wing by the means of automatical self-ajustable angle of attack, to improve aircraft stability, to extend parameters of the service life. Software FLUENT and ANSYS have been used in the work. The concept of new wing, its geometrical characteristics, results of calculations, recommendation on the application are presented in the work. The practical value of the work is the possibility to provide extended service life characteristics for light aircraft. The materials of the master's diploma can be used in the aviation industry and in the educational process of aviation specialties.
Дана дипломна робота присвячена розробці крила легкого літака, яке дозволяє зменшити навантаження на крило літака за рахунок автоматичного саморегулювання кута атаки, покращити характеристики стійкості, підвищити ресурсні показники. В роботі було використано методи компьютерного проєктування та розрахунку, зокрема системи FLUENT та ANSYS. В роботі представлено концепцію нового крила, його геометричні характеристики, результати розрахунків, рекомендації по застосуванню результатів дослідження. Практичне значення результатів дипломної роботи магістра полягає в можливості забезпечення підвищених ресурсних характеристик легких літаків. Матеріали дипломної роботи магістра можуть бути використані в навчальному процесі та в практичній діяльності конструкторів спеціалізованих проєктних установ.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: професор, д.т.н. Карускевич Михайло Віталійович
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55402
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри конструкцій літальних апаратів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ASF_2021_134_LiMaoyuan.pdfMaster Thesis3.5 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.