Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55574
Название: Ребрендинг магазину «Pinyotravel» у соціальних мережах
Авторы: Ковдря, Ангеліна Сергіївна
Ключевые слова: кваліфікаційна робота
ребрендинг
маркетингові інструменти
соціальні мережі
стратегія
цільова аудиторія
Дата публикации: 2022
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Ковдря А. С. Ребрендинг магазину «Pinyotravel» у соціальних мережах. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2022. - 74с.
Краткий осмотр (реферат): Зміни в конкурентній позиції на ринку можуть вимагати стратегічних змін, зміни позиціонування на ринку, а також вирішення репутаційних питань. Популярність і розвиток social media marketing (від англ. – тип маркетингу для соціальних мереж, далі – SMM) – практик роботи в соціальних мережах та мережі «Інтернет» для деяких кампаній стає певним викликом. Ці основні фактори спонукають компанії до перевизначення ідентичності та актуальності свого бренду шляхом реалізації стратегії ребрендингу. Теоретичне та практичне обґрунтування стратегій ребрендингу на прикладі конкретної кампанії є сьогодні актуальним напрямом дослідження.
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи кандидат наук із державного управління, доцент кафедри реклами і зв'язків з громадськістю Лашкіна Марія Григорівна
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55574
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Диплом Ковдря А.С.pdfДиплом2.19 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.