Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55574
Назва: Ребрендинг магазину «Pinyotravel» у соціальних мережах
Автори: Ковдря, Ангеліна Сергіївна
Ключові слова: кваліфікаційна робота
ребрендинг
маркетингові інструменти
соціальні мережі
стратегія
цільова аудиторія
Дата публікації: 2022
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Ковдря А. С. Ребрендинг магазину «Pinyotravel» у соціальних мережах. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2022. - 74с.
Короткий огляд (реферат): Зміни в конкурентній позиції на ринку можуть вимагати стратегічних змін, зміни позиціонування на ринку, а також вирішення репутаційних питань. Популярність і розвиток social media marketing (від англ. – тип маркетингу для соціальних мереж, далі – SMM) – практик роботи в соціальних мережах та мережі «Інтернет» для деяких кампаній стає певним викликом. Ці основні фактори спонукають компанії до перевизначення ідентичності та актуальності свого бренду шляхом реалізації стратегії ребрендингу. Теоретичне та практичне обґрунтування стратегій ребрендингу на прикладі конкретної кампанії є сьогодні актуальним напрямом дослідження.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи кандидат наук із державного управління, доцент кафедри реклами і зв'язків з громадськістю Лашкіна Марія Григорівна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55574
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом Ковдря А.С.pdfДиплом2.19 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.