Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55586
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШаваран, Ксенія Сергіївна-
dc.date.accessioned2022-06-28T07:26:17Z-
dc.date.available2022-06-28T07:26:17Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationШаваран К. С. Стратегія просування бренду жіночого одягу за допомогою таргетованої реклами. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2022. - 74с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55586-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи кандидат історичних наук, доцент кафедри реклами і зв'язків з громадськістю Кулинич Олександра Іванівнаuk_UA
dc.description.abstractЗа відсутності у таргетованій рекламі стратегії просування з’являється великий ризик поринути у безцільних завданнях і даремно витратити бюджет. Стратегія – план, який розбиватиме великі цілі на маленькі завдання. Після застосування стратегії необхідно провести аналіз і оцінку результативності дій. Якщо щось йде не за планом – переглянути стратегію, внести коригування та продовжувати просування бренда. Планування та реалізація стратегії просування бренда за допомогою таргетованої реклами – актуальна проблема, поставлена у цій дипломній роботі.uk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectпросуванняuk_UA
dc.subjectтаргетована рекламаuk_UA
dc.subjectцільова аудиторіяuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.titleСтратегія просування бренду жіночого одягу за допомогою таргетованої рекламиuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом Шаваран К. С.pdfДиплом2.69 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.