Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55586
Название: Стратегія просування бренду жіночого одягу за допомогою таргетованої реклами
Авторы: Шаваран, Ксенія Сергіївна
Ключевые слова: кваліфікаційна робота
стратегія
просування
таргетована реклама
цільова аудиторія
соціальні мережі
Дата публикации: 2022
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Шаваран К. С. Стратегія просування бренду жіночого одягу за допомогою таргетованої реклами. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2022. - 74с.
Краткий осмотр (реферат): За відсутності у таргетованій рекламі стратегії просування з’являється великий ризик поринути у безцільних завданнях і даремно витратити бюджет. Стратегія – план, який розбиватиме великі цілі на маленькі завдання. Після застосування стратегії необхідно провести аналіз і оцінку результативності дій. Якщо щось йде не за планом – переглянути стратегію, внести коригування та продовжувати просування бренда. Планування та реалізація стратегії просування бренда за допомогою таргетованої реклами – актуальна проблема, поставлена у цій дипломній роботі.
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи кандидат історичних наук, доцент кафедри реклами і зв'язків з громадськістю Кулинич Олександра Іванівна
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55586
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Диплом Шаваран К. С.pdfДиплом2.69 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.