Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55586
Назва: Стратегія просування бренду жіночого одягу за допомогою таргетованої реклами
Автори: Шаваран, Ксенія Сергіївна
Ключові слова: кваліфікаційна робота
стратегія
просування
таргетована реклама
цільова аудиторія
соціальні мережі
Дата публікації: 2022
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Шаваран К. С. Стратегія просування бренду жіночого одягу за допомогою таргетованої реклами. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2022. - 74с.
Короткий огляд (реферат): За відсутності у таргетованій рекламі стратегії просування з’являється великий ризик поринути у безцільних завданнях і даремно витратити бюджет. Стратегія – план, який розбиватиме великі цілі на маленькі завдання. Після застосування стратегії необхідно провести аналіз і оцінку результативності дій. Якщо щось йде не за планом – переглянути стратегію, внести коригування та продовжувати просування бренда. Планування та реалізація стратегії просування бренда за допомогою таргетованої реклами – актуальна проблема, поставлена у цій дипломній роботі.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи кандидат історичних наук, доцент кафедри реклами і зв'язків з громадськістю Кулинич Олександра Іванівна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55586
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом Шаваран К. С.pdfДиплом2.69 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.