Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55819
Title: Мультимедійні засоби в інформаційній структурі корпоративних медіа
Authors: Мартинчук, Ольга Володимирівна
Keywords: засоби масової комунікації
корпоративне видання
корпоративні медіа
інтернет
веб-ресурс
інформаційні ресурси
інфографіка
відеоконтент
аудіоконтент
інформація
комунікація
верстка
Issue Date: 29-Jun-2022
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Мартинчук О.В. Мультимедійні засоби в інформаційній структурі корпоративних медіа // Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності: науково-практична конференція з міжнародною участю. 2 листопада 2021 р.– К.: НАУ, 2022 – С.84-86.
Abstract: Текст, фотографії, інфографіка, відео, аудіо, інтерактивність, інфографіка, візуальні ефекти є ефективними засобами для створення інформаційної структури корпоративних видань. З-поміж всіх форматів корпоративних видань лідирує саме веб-формат, оскільки він дозволяє об'єднати корпоративні інформаційні ресурси у єдину систему для якісного та повноцінного сприйняття інформації. Різні форми контенту доповнюють одне одного, що дозволяє читачеві повноцінно дізнатися про інформацію, що висвітлюється. Якісний текст корпоративного видання потребує якісного візуального оформлення для комфортного сприйняття інформації. Доповнює матеріали корпоративного видання аудіоконтент. До нього відносяться будь-які звукові ролики – музика, записи інтерв'ю, подкасти, лекції, вебінари. Важливим є відеоконтент — це різні кліпи, відеоматеріали, скрінкасти, навчальні відео, фільми, відеопрезентації, віртуальні тури тощо. Ефективною є також інфографіка. Продумана верстка як текстового, так і аудіо-візуального контенту корпоративного видання полегшує сприйняття веб-ресурсу в цілому і підвищує лояльність клієнта. Розвиток корпоративних засобів масової інформації слідує сучасним тенденціям і виходить на новий рівень, тому вони конкурують з традиційними ЗМІ. В епоху надшвидкісної комунікації візуальні жанри виходять на перший план: їх легко читати та переглядати через Інтернет.
Description: 1. Кіхтан В. В. Інформаційні технології в журналістиці. – Ростов н/Д.: Фенікс, 2004. - Серія «Вища освіта». – С. 160. 2. Олтаржевський Д. О. Корпоративні медіа: теорія і практика: навчальний посібник.– К.: Центр вільної преси: Рябіна, 2012. – С. 60. 3. Шевченко В. Е. Роль інтерпретації інформації графічними засобами в періодичних виданнях // Культура народов Причерноморья. – 2004. - №49. – Том 2. – С. 98-100. 4. Шевченко В. Е. Мультимедійний контент : конспект лекцій з навчальної дисципліни / Вікторія Шевченко. – Київ, С. 2016. – 100.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55819
Appears in Collections:ХІІ науково-практична конференція з міжнародною участю «Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності» 2 листопада 2021 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ММТ Мартинчук О. 2021.pdfТези доповіді238.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.