Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56562
Title: Основні тенденції у створенні реклами провідних французьких і британських авіакомпаній та використання її матеріалів у навчанні іноземних мов
Other Titles: The main trends in creating adverts of the leading French and British airlines and the use of their materials in teaching foreign languages
Authors: Мельник, Євгеній Юрійович
Слобоженко, Руслан Анатолійович
Мельник, Павло Юрійович
Keywords: реклама
французька авіакомпанія
британська авіакомпанія
навчання іноземних мов
лінгвокраїнознавчий підхід
міжкультурний підхід
Issue Date: 7-Oct-2022
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Мельник Є.Ю., Слобоженко Р.А., Мельник П.Ю. Основні тенденції у створенні реклами провідних французьких і британських авіакомпаній та використання її матеріалів у навчанні іноземних мов // Матеріали Всесвітнього конгресу «Авіація у XXI столітті» (28-30 вересня 2022 року). – К.: Національний авіаційний університет, 2022.
Abstract: У статті розглянуто основні тенденції у створенні реклами провідних французьких і британських авіакомпаній (Air France та British Airways зокрема), проаналізовано найсуттєвіші трансформації у концепціях рекламних матеріалів в залежності від розвитку технологій, модифікацій у філософії споживання послуг, потреб і вимог клієнтів авіакомпаній. Конкретизовано дидактичний потенціал зазначеної реклами як носія соціокультурної інформації та можливості використання рекламних матеріалів у навчанні французької й англійської мов із застосуванням лінгвокраїнознавчого та міжкультурного підходів.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56562
Appears in Collections:Наукові статті кафедри іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мельник_Слобоженко_Конгрес2022.pdfстаття252.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.