Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56702
Название: Ground handling system at airports
Авторы: Turchyna, Kristina A.
Ключевые слова: qualification paper
airport
airport services
quality
methods
innovative technologies
robot guides
Дата публикации: 2022
Издательство: Національний авіаційний університет
Краткий осмотр (реферат): At present, one of the main characteristics of a successful airport is the quality of services that meet the expectations, needs and capabilities of passengers and, as a result, retain advantages over competitors. Airports are enterprises that perform public service functions and the quality of service is a priority area of their activity. At present, it is necessary to analyze the quality of the airport services provided and to outline ways of their improvement. Today, the success of those enterprises that give priority to quality. The main task is to provide the best service according to the client's needs according to international standards. Achieving quality of service means meeting the expectations and needs of air carriers and passengers.
Описание: Робота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. № 311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник проекту: старший викладач Акмалдінова Вікторія Євгенівна
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56702
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри організації авіаційних перевезень

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
FTML_2022_275_TURCHYNA_KRISTINA .pdfКваліфікаційна робота1.24 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.