Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56702
Назва: Ground handling system at airports
Автори: Turchyna, Kristina A.
Ключові слова: qualification paper
airport
airport services
quality
methods
innovative technologies
robot guides
Дата публікації: 2022
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): At present, one of the main characteristics of a successful airport is the quality of services that meet the expectations, needs and capabilities of passengers and, as a result, retain advantages over competitors. Airports are enterprises that perform public service functions and the quality of service is a priority area of their activity. At present, it is necessary to analyze the quality of the airport services provided and to outline ways of their improvement. Today, the success of those enterprises that give priority to quality. The main task is to provide the best service according to the client's needs according to international standards. Achieving quality of service means meeting the expectations and needs of air carriers and passengers.
Опис: Робота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. № 311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник проекту: старший викладач Акмалдінова Вікторія Євгенівна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56702
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри організації авіаційних перевезень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
FTML_2022_275_TURCHYNA_KRISTINA .pdfКваліфікаційна робота1.24 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.