Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57446
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPohorilyi, Oleh-
dc.contributor.authorПогорілий, Олег-
dc.date.accessioned2023-01-05T08:31:20Z-
dc.date.available2023-01-05T08:31:20Z-
dc.date.issued2022-11-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57446-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету» . Керівник проекту: доцент, к. т. н. Хімко Андрій Миколайович.uk_UA
dc.description.abstractFor the operation of the aircraft and the engine control system and other systems and units of the aircraft, various types of energy are used with significant energy costs. Depending on the type of energy used, they are hydraulic, gas and electric. In modern aircraft, the hydraulic system plays an important role, the rapid development and exponential growth of performance of which is due to the widespread use of hydraulic control surfaces. The hydraulic system provides control of the aircraft by systems and mechanisms that determine flight safety. Reliability, survivability and durability are achieved by the perfection of the design of hydraulic units, multiple redundancy of both the energy source and hydraulic drives, automation of control, monitoring and operational information of the crew. The use of hydraulic drives in aircraft is due to relatively small weight and size indicators, high speed and low inertia of the drive (unlike electric motors). The mass and dimensions of the hydraulic unit are approximately 10-20 percent of the mass and dimensions of the electric machine of the same purpose and the same performance. Hydraulic systems can create significant forces at high speed, provide easy fixation of intermediate positions of the cylinders. Hydraulic systems are used to control the stabilizer and rudder, to retract and extend the landing gear, to mechanize landing and other consumers. The disadvantages of the hydraulic system include the relatively small weight of the units, pipelines and working fluid, the dependence of the units on the ambient temperature. Damage to components and piping associated with loss of integrity can cause fluid to leak from the hydraulic system, resulting in hydraulic system failure.uk_UA
dc.description.abstractДля роботи літака і системи керування двигуном та ін систем і агрегатів літака різні види енергії використовуються зі знач енергетичні витрати. За типом використовуваної енергії вони бувають гідравлічні, газові та електричний. У сучасних літаках важливу роль відіграє гідравлічна система, швидкісна розвиток і експоненціальний ріст продуктивності яких зумовлено широке застосування гідравлічних рулів. Гідравлічна система забезпечує керування ПС системами та механізмами, що визначають безпеку польоту. Надійність, живучість і довговічність досягаються досконалістю конструкції гідроагрегатів, багаторазове резервування як джерела енергії, так і гідравл приводів, автоматизації управління, контролю та оперативної інформації екіпажу. Застосування гідроприводів у літальних апаратах обумовлено відносно невеликою масою і габаритами показники, висока швидкість і мала інерційність приводу (на відміну від електродвигунів). Маса і розміри гідроагрегату приблизно 10-20 відсотків від маси і розмірів електричної машини того ж призначення і така ж продуктивність. Гідравлічні системи можуть створювати значні зусилля на високих швидкість, забезпечують легку фіксацію проміжних положень циліндрів. Гідравлічний системи використовуються для керування стабілізатором і кермом, для втягування та висування шасі, для механізації десантування та інших споживачів. До недоліків гідросистеми можна віднести відносно невеликі розміри маси агрегатів, трубопроводів і робочої рідини, залежність агрегатів від в температура навколишнього середовища. Пошкодження компонентів і трубопроводів, пов’язане з втратою цілісності може спричинити витік рідини з гідравлічної системи, що призведе до пошкодження гідравл системний збій.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectqualifying workuk_UA
dc.subjectreliabilityuk_UA
dc.subjectresultuk_UA
dc.subjecttechnical conditionuk_UA
dc.subjectefficiencyuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectтехнічний станuk_UA
dc.titleMethodological bases for maintaining the operational reliability of the hydraulic system of an aircraft with a take-off weight of 20- 25 tonsuk_UA
dc.title.alternativeМетодологічні основи підтримання експлуатаційної надійності гідравлічної системи повітряного судна злітною масою 20-25 тонuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри підтримання льотної придатності повітряних суден

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
QUALIFICATION WORK Pohorilyi Oleh (1).pdfQualification work907.94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.