Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57446
Назва: | Methodological bases for maintaining the operational reliability of the hydraulic system of an aircraft with a take-off weight of 20- 25 tons |
Інші назви: | Методологічні основи підтримання експлуатаційної надійності гідравлічної системи повітряного судна злітною масою 20-25 тон |
Автори: | Pohorilyi, Oleh Погорілий, Олег |
Ключові слова: | qualifying work reliability result technical condition efficiency дипломна робота ефективність технічний стан |
Дата публікації: | лис-2022 |
Видавництво: | National Aviation University |
Короткий огляд (реферат): | For the operation of the aircraft and the engine control system and other
systems and units of the aircraft, various types of energy are used with significant
energy costs. Depending on the type of energy used, they are hydraulic, gas and
electric. In modern aircraft, the hydraulic system plays an important role, the rapid
development and exponential growth of performance of which is due to the
widespread use of hydraulic control surfaces. The hydraulic system provides
control of the aircraft by systems and mechanisms that determine flight safety.
Reliability, survivability and durability are achieved by the perfection of the design
of hydraulic units, multiple redundancy of both the energy source and hydraulic
drives, automation of control, monitoring and operational information of the crew.
The use of hydraulic drives in aircraft is due to relatively small weight and size
indicators, high speed and low inertia of the drive (unlike electric motors).
The mass and dimensions of the hydraulic unit are approximately 10-20
percent of the mass and dimensions of the electric machine of the same purpose
and the same performance. Hydraulic systems can create significant forces at high
speed, provide easy fixation of intermediate positions of the cylinders. Hydraulic
systems are used to control the stabilizer and rudder, to retract and extend the
landing gear, to mechanize landing and other consumers.
The disadvantages of the hydraulic system include the relatively small
weight of the units, pipelines and working fluid, the dependence of the units on the
ambient temperature. Damage to components and piping associated with loss of
integrity can cause fluid to leak from the hydraulic system, resulting in hydraulic
system failure. Для роботи літака і системи керування двигуном та ін систем і агрегатів літака різні види енергії використовуються зі знач енергетичні витрати. За типом використовуваної енергії вони бувають гідравлічні, газові та електричний. У сучасних літаках важливу роль відіграє гідравлічна система, швидкісна розвиток і експоненціальний ріст продуктивності яких зумовлено широке застосування гідравлічних рулів. Гідравлічна система забезпечує керування ПС системами та механізмами, що визначають безпеку польоту. Надійність, живучість і довговічність досягаються досконалістю конструкції гідроагрегатів, багаторазове резервування як джерела енергії, так і гідравл приводів, автоматизації управління, контролю та оперативної інформації екіпажу. Застосування гідроприводів у літальних апаратах обумовлено відносно невеликою масою і габаритами показники, висока швидкість і мала інерційність приводу (на відміну від електродвигунів). Маса і розміри гідроагрегату приблизно 10-20 відсотків від маси і розмірів електричної машини того ж призначення і така ж продуктивність. Гідравлічні системи можуть створювати значні зусилля на високих швидкість, забезпечують легку фіксацію проміжних положень циліндрів. Гідравлічний системи використовуються для керування стабілізатором і кермом, для втягування та висування шасі, для механізації десантування та інших споживачів. До недоліків гідросистеми можна віднести відносно невеликі розміри маси агрегатів, трубопроводів і робочої рідини, залежність агрегатів від в температура навколишнього середовища. Пошкодження компонентів і трубопроводів, пов’язане з втратою цілісності може спричинити витік рідини з гідравлічної системи, що призведе до пошкодження гідравл системний збій. |
Опис: | Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету» . Керівник проекту: доцент, к. т. н. Хімко Андрій Миколайович. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57446 |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри підтримання льотної придатності повітряних суден |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
QUALIFICATION WORK Pohorilyi Oleh (1).pdf | Qualification work | 907.94 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.