Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58413
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Петенко, Владислав Миколайович | - |
dc.date.accessioned | 2023-03-14T14:13:37Z | - |
dc.date.available | 2023-03-14T14:13:37Z | - |
dc.date.issued | 2022-11 | - |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58413 | - |
dc.description | Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету» . Керівник проекту: доцент, к. т. н. Хімко Андрій Миколайович. | uk_UA |
dc.description.abstract | Вся діяльність цивільної авіації спрямована на задоволення потреб у пасажирських і вантажних перевезеннях, у виконанні народногосподарських робіт. У теперішній час цивільна авіація оснащена сучасною вітчизняною та зарубіжною авіаційною технікою, проводиться реконструкція ремонтних заводів, авіаремонтні підприємства переходять на нові форми господарювання, що дають змогу доцільно використовувати свій багатий досвід і накопичений потенціал. Основними задачами науки та виробництва щодо вдосконалення ремонту авіаційної техніки є: - забезпечення повної безпеки відремонтованої авіаційної техніки; - скорочення тривалості ремонту; - скорочення витрат на запасні частини; - підвищення продуктивності праці; - скорочення матеріальних витрат на ремонт. Технічний прогрес у вітчизняному літакобудівництві, авіадвигуно-будівництві та ремонтному виробництві нерозривно пов’язаний з підвищенням потужностей і ресурсів, що веде до зростання швидкостей, робочих температур і силових навантажень на конструктивні елементи. Враховуючи зазначене, останнім часом зростає значимість проблеми розробки та впровадження зносостійких, антифрикаційних покриттів. Незважаючи на велику кількість існуючих методів нанесення покриттів із різноманітними властивостями, виробництво і ремонт сучасних літальних апаратів і двигунів вимагає в першу чергу одержання таких покриттів, які могли б протистояти конкретним умовам експлуатації. Тобто технологія, розробка і впровадження покриттів може дати максимальний ефект тоді, коли вона враховує конструктивно-технологічні особливості конкретного трибовузла. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | дипломна робота | uk_UA |
dc.subject | кваліфікаційна робота | uk_UA |
dc.subject | титанові сплави | uk_UA |
dc.subject | газотурбінні двигуни | uk_UA |
dc.subject | зносостійкість | uk_UA |
dc.subject | навантаження | uk_UA |
dc.title | Відновлення бандажних полиць лопаток турбін газотурбінних двигунів високотемпературними методами нанесення покриттів | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри підтримання льотної придатності повітряних суден |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Петенко.pdf | кваліфікаційна робота | 1.25 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.