Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58413
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПетенко, Владислав Миколайович-
dc.date.accessioned2023-03-14T14:13:37Z-
dc.date.available2023-03-14T14:13:37Z-
dc.date.issued2022-11-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58413-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету» . Керівник проекту: доцент, к. т. н. Хімко Андрій Миколайович.uk_UA
dc.description.abstractВся діяльність цивільної авіації спрямована на задоволення потреб у пасажирських і вантажних перевезеннях, у виконанні народногосподарських робіт. У теперішній час цивільна авіація оснащена сучасною вітчизняною та зарубіжною авіаційною технікою, проводиться реконструкція ремонтних заводів, авіаремонтні підприємства переходять на нові форми господарювання, що дають змогу доцільно використовувати свій багатий досвід і накопичений потенціал. Основними задачами науки та виробництва щодо вдосконалення ремонту авіаційної техніки є: - забезпечення повної безпеки відремонтованої авіаційної техніки; - скорочення тривалості ремонту; - скорочення витрат на запасні частини; - підвищення продуктивності праці; - скорочення матеріальних витрат на ремонт. Технічний прогрес у вітчизняному літакобудівництві, авіадвигуно-будівництві та ремонтному виробництві нерозривно пов’язаний з підвищенням потужностей і ресурсів, що веде до зростання швидкостей, робочих температур і силових навантажень на конструктивні елементи. Враховуючи зазначене, останнім часом зростає значимість проблеми розробки та впровадження зносостійких, антифрикаційних покриттів. Незважаючи на велику кількість існуючих методів нанесення покриттів із різноманітними властивостями, виробництво і ремонт сучасних літальних апаратів і двигунів вимагає в першу чергу одержання таких покриттів, які могли б протистояти конкретним умовам експлуатації. Тобто технологія, розробка і впровадження покриттів може дати максимальний ефект тоді, коли вона враховує конструктивно-технологічні особливості конкретного трибовузла.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectтитанові сплавиuk_UA
dc.subjectгазотурбінні двигуниuk_UA
dc.subjectзносостійкістьuk_UA
dc.subjectнавантаженняuk_UA
dc.titleВідновлення бандажних полиць лопаток турбін газотурбінних двигунів високотемпературними методами нанесення покриттівuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри підтримання льотної придатності повітряних суден

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Петенко.pdfкваліфікаційна робота1.25 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.