Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58413
Назва: | Відновлення бандажних полиць лопаток турбін газотурбінних двигунів високотемпературними методами нанесення покриттів |
Автори: | Петенко, Владислав Миколайович |
Ключові слова: | дипломна робота кваліфікаційна робота титанові сплави газотурбінні двигуни зносостійкість навантаження |
Дата публікації: | лис-2022 |
Видавництво: | Національний авіаційний університет |
Короткий огляд (реферат): | Вся діяльність цивільної авіації спрямована на задоволення потреб у пасажирських і вантажних перевезеннях, у виконанні народногосподарських робіт. У теперішній час цивільна авіація оснащена сучасною вітчизняною та зарубіжною авіаційною технікою, проводиться реконструкція ремонтних заводів, авіаремонтні підприємства переходять на нові форми господарювання, що дають змогу доцільно використовувати свій багатий досвід і накопичений потенціал. Основними задачами науки та виробництва щодо вдосконалення ремонту авіаційної техніки є: - забезпечення повної безпеки відремонтованої авіаційної техніки; - скорочення тривалості ремонту; - скорочення витрат на запасні частини; - підвищення продуктивності праці; - скорочення матеріальних витрат на ремонт. Технічний прогрес у вітчизняному літакобудівництві, авіадвигуно-будівництві та ремонтному виробництві нерозривно пов’язаний з підвищенням потужностей і ресурсів, що веде до зростання швидкостей, робочих температур і силових навантажень на конструктивні елементи. Враховуючи зазначене, останнім часом зростає значимість проблеми розробки та впровадження зносостійких, антифрикаційних покриттів. Незважаючи на велику кількість існуючих методів нанесення покриттів із різноманітними властивостями, виробництво і ремонт сучасних літальних апаратів і двигунів вимагає в першу чергу одержання таких покриттів, які могли б протистояти конкретним умовам експлуатації. Тобто технологія, розробка і впровадження покриттів може дати максимальний ефект тоді, коли вона враховує конструктивно-технологічні особливості конкретного трибовузла. |
Опис: | Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету» . Керівник проекту: доцент, к. т. н. Хімко Андрій Миколайович. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58413 |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри підтримання льотної придатності повітряних суден |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Петенко.pdf | кваліфікаційна робота | 1.25 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.