Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58415
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Щербак, Ігор Васильович | - |
dc.date.accessioned | 2023-03-14T14:14:07Z | - |
dc.date.available | 2023-03-14T14:14:07Z | - |
dc.date.issued | 2022-11 | - |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58415 | - |
dc.description | Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету» . Керівник проекту: доцент, к. т. н. Хімко Андрій Миколайович. | uk_UA |
dc.description.abstract | Забезпечення безпеки польотів і ресурсу конструкцій авіаційної техніки є однією з актуальних проблем створення літальних апаратів. Задані статична міцність, ресурс і надійність авіаційної техніки закладаються при проектуванні та конструюванні, забезпечуються в процесі виробництва та досягаються під час експлуатації. Проектування сучасної авіаційної техніки за принципом припустимості пошкоджень є комплексною науково-технічною проблемою, яка вирішується на основі інтеграції наукових досліджень фахівців авіаційної промисловості і наукових центрів. Головними чинниками, які призводять до порушення характеристик працездатності або відмов деталей, вузлів і агрегатів авіаційної техніки, є: втома, корозія, знос, фретинг-корозія, людський чинник. Ці чинники значною мірою залежать від стану поверхні, її фізичних і хімічних властивостей. Керуючи властивостями поверхні, вдається поліпшити втомні, триботехнічні та корозійні характеристики авіаційних конструкцій. Руйнування конструктивних елементів від втоми є результатом дії циклічних, динамічних навантажень і додаткових чинників (конструктивних, експлуатаційних, виробничих, навколишнього середовища, якості матеріалу, покриттів, технологічності виробництва, контролю стану конструкції впродовж забезпечення її життєвого циклу). | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | дипломна робота | uk_UA |
dc.subject | кваліфікаційна робота | uk_UA |
dc.subject | покриття | uk_UA |
dc.subject | трибологічні характеристики | uk_UA |
dc.subject | зносостійкість | uk_UA |
dc.subject | присадки | uk_UA |
dc.title | Підвищення ефективності припрацювання зубчастих коліс редукторів повітряних суден | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри підтримання льотної придатності повітряних суден |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Диплом Щербак.pdf | Кваліфікаційна робота | 1.39 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.