Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58442
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorAstakhov, Yehor-
dc.contributor.authorАстахов, Єгор-
dc.date.accessioned2023-03-15T12:36:22Z-
dc.date.available2023-03-15T12:36:22Z-
dc.date.issued2022-11-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58442-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету» . Керівник проекту: доцент, к. т. н. Хімко Андрій Миколайович.uk_UA
dc.description.abstractOne of the most important conditions for ensuring a given level of flight safety and increasing the efficiency of using aircraft is the development and implementation into practice of effective lubricating materials and equipment for assessing their technical condition. The development of such lubricating materials is of particular relevance for such a complex dynamic object as a main landing gear during its operation according to its technical condition. Relevance of the topic One of the most difficult tasks in the technical operation of aviation equipment is the diagnosis of the highly loaded structure elements and assemblys. According to ICAO, the occurrence of about 28-32% of incidents on the aircraft occurs precisely on landing gear. The functioning of the landing gear is based on complex physicochemical processes that take place in the trunnion pin assembly of the main landing gear and can cause the appearance of damaged structural units, and therefore, the diagnostics of the structural elements of the landing gear of a modern turbojet aircraft is carried out on the basis of the methods of parametric identification of the trouble shoot of the landing gear system. The main purpose of diagnostics is to make a decision about the lubricating materials of the controlled object, i.e. recognition of the state (classification) of an object according to the diagnostic signs determined during the monitoring process is the final result of the diagnostic process. The reliability of the diagnosis as a whole largely depends on the quality and efficiency of the recognition. Therefore, the development of a state classifier is an important and urgent task in solving the general problem of monitoring and timely detection of damage to complex dynamic objects in the process of their functioning.uk_UA
dc.description.abstractОднією з найважливіших умов забезпечення заданого рівня безпеки польотів і підвищення ефективності використання літальних апаратів є розробка і впровадження в практику ефективних мастильних матеріалів і обладнання для оцінки їх технічного стану. Розробка таких мастильних матеріалів є особливо актуальною для такого складного динамічного об’єкта, як головна опора шасі, при її експлуатації за технічним станом. Актуальність теми Однією з найскладніших задач технічної експлуатації авіаційної техніки є діагностика високонавантажених елементів конструкцій і вузлів. За даними ICAO, виникнення близько 28-32% інцидентів на літаках відбувається саме на шасі. Функціонування опори шасі базується на складних фізико-хімічних процесах, які відбуваються в цапфовому вузлі основної стійки шасі і можуть спричинити появу пошкоджених структурних вузлів, тому діагностика елементів конструкції опори шасі сучасної турбореактивної авіації здійснюється на основі методів параметричної ідентифікації несправності системи шасі. Основною метою діагностики є прийняття рішення щодо мастильних матеріалів об'єкта контролю, тобто розпізнавання стану (класифікація) об'єкта за діагностичними ознаками, визначеними в процесі моніторингу, є кінцевим результатом процесу діагностики. Від якості та оперативності розпізнавання багато в чому залежить достовірність діагнозу в цілому. Тому розробка державного класифікатора є важливим і актуальним завданням у вирішенні загальної проблеми моніторингу та своєчасного виявлення пошкоджень складних динамічних об’єктів у процесі їх функціонування.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectqualifying workuk_UA
dc.subjectwearuk_UA
dc.subjectfrettinguk_UA
dc.subjectcorrosionuk_UA
dc.subjectтехнологіяuk_UA
dc.subjectlanding gearuk_UA
dc.subjectflight safetyuk_UA
dc.subjectengineuk_UA
dc.subjectaircraftuk_UA
dc.titleIncreasing the wear-resistance of aircraft Boeing 737 landing gear partsuk_UA
dc.title.alternativeПідвищення зносостійкості деталей шасі літака Boeing 737uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри підтримання льотної придатності повітряних суден

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом_астахов.pdfQualification work2.71 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.