Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58538
Title: | Runway length residue aircraft сontrol system |
Other Titles: | Система контролю довжини ЗПС |
Authors: | Korovkin, Vitalii Andriiovych Коровкін, Віталій Андрійович |
Keywords: | graduate work дипломна робота avionics авіоніка aircraft літак overrun перевиконання landing посадка |
Issue Date: | 12-Mar-2023 |
Publisher: | National Aviation University |
Abstract: | Landing overruns are among the most often reported accident types across the
world. Fortunately, passengers and crew members are rarely injured as a result of
landing overruns. Despite this, landing overruns can still pose a significant risk to
aviation safety. As a result, it's useful to get a full picture of the elements that raise
the risk of a landing overrun, as well as trends in data and the impact of safety
efforts. These concerns were addressed in a safety study on landing overruns of
commercial transport aircraft.
When one of the following variables is present during a landing, there appears
to be a substantial increase in landing overrun risk on a global scale: Excessive
approach speed, visual approach, considerable tailwind present, high on approach,
wet/flooded runway, and/or snow/ice/slush coated runway are all examples of nonprecision approaches. Excess approach speed was followed by a danger increase
when the aircraft touched down well beyond the threshold (long landing). Наїзди на посадку є одними з найчастіших видів аварій у всьому світі світ. На щастя, пасажири та члени екіпажу внаслідок цього рідко отримують травми посадка перегонів. Незважаючи на це, перевищення посадки все ще може становити значний ризик для авіаційної безпеки. Як наслідок, корисно отримати повне уявлення про елементи, які піднімаються ризик перевищення посадки, а також тенденції в даних і вплив безпеки зусилля. Ці проблеми були розглянуті в дослідженні безпеки щодо перевищення посадки комерційний транспортний літак. Коли під час приземлення присутня одна з наведених нижче змінних, з’являється бути суттєвим збільшенням ризику перевищення посадки в глобальному масштабі: надмірно швидкість заходу на посадку, візуальне заходження на посадку, наявний значний попутний вітер, високий рівень підходу, волога/затоплена злітно-посадкова смуга та/або покрита снігом/льодом/сльотою злітно-посадкова смуга – все це приклади неточних заходжень на посадку. Перевищення швидкості наближення супроводжувалося зростанням небезпеки коли літак торкнувся далеко за порогом (тривала посадка). |
Description: | Робота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник дипломної роботи: к.т.н.,доцент кафедри авіоніки, Грищенко Юрій Віталійович |
URI: | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58538 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіоніки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ФАЕТ_2021_173_Коровкін В. А.pdf | 1.83 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.