Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58693
Название: Цифровий маркетинг у туризмі
Авторы: Кидун, Анатолій Анатолійович
Ключевые слова: дипломна робота
туризм
цифровий маркетинг
діджитал маркетинг
маркетинг туризму
інновації в туризмі
Дата публикации: фев-2023
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Кидун А.А. Цифровий маркетинг у туризмі. - Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності "Туризм". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2023. - 58 с.
Краткий осмотр (реферат): В дипломній роботі проаналізовано сучасні технології цифрового маркетингу з позицій їх можливостей для розвитку сфери туризму в Україні. Зокрема, досліджено теоретичні аспекти цифрового маркетингу та його застосування в туризмі. Вивчено та проаналізовано вітчизняний та міжнародний ринок туристичних послуг з позиції використання цифрового маркетингу. Виявлено найбільш ефективні стратегії цифрового маркетингу в туризмі та розроблено рекомендації щодо їх використання для підвищення конкурентоспроможності туристичних підприємств.
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: к. геогр. н., доц. Борисюк Оксана Анатоліївна
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58693
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти ОС "Бакалавр" кафедри міжнародного туризму та країнознавства

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ФМВ_2023_242_Б_Кидун Анатолій.pdf1.14 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.