Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58693
Назва: Цифровий маркетинг у туризмі
Автори: Кидун, Анатолій Анатолійович
Ключові слова: дипломна робота
туризм
цифровий маркетинг
діджитал маркетинг
маркетинг туризму
інновації в туризмі
Дата публікації: лют-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Кидун А.А. Цифровий маркетинг у туризмі. - Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності "Туризм". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2023. - 58 с.
Короткий огляд (реферат): В дипломній роботі проаналізовано сучасні технології цифрового маркетингу з позицій їх можливостей для розвитку сфери туризму в Україні. Зокрема, досліджено теоретичні аспекти цифрового маркетингу та його застосування в туризмі. Вивчено та проаналізовано вітчизняний та міжнародний ринок туристичних послуг з позиції використання цифрового маркетингу. Виявлено найбільш ефективні стратегії цифрового маркетингу в туризмі та розроблено рекомендації щодо їх використання для підвищення конкурентоспроможності туристичних підприємств.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: к. геогр. н., доц. Борисюк Оксана Анатоліївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58693
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти ОС "Бакалавр" кафедри міжнародного туризму та країнознавства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФМВ_2023_242_Б_Кидун Анатолій.pdf1.14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.