Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58822
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКутінов, Олексій Миколайович-
dc.date.accessioned2023-03-27T10:32:41Z-
dc.date.available2023-03-27T10:32:41Z-
dc.date.issued2023-02-23-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58822-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractНа сучасному етапі розвитку економіки України зростає відповідальність за управління маркетинговою діяльністю господарських підприємств. Найважливішим аспектом ефективної роботи бізнесу є розуміння та застосування маркетингових концепцій в управлінні бізнесом. Сектор ринкової якості в менеджменті є великим, оскільки визначає найбільш прибуткову діяльність ритму економічних інструментів. У сучасній ситуації виникає необхідність впровадження нового фундаментального підходу до розвитку підприємств, заснованого на принципах, діяльності, матеріалах і методах маркетингу, як клієнтоорієнтованого підходу. Тобто принципи маркетингу в управлінні бізнесом сьогодні є важливими і допомагають швидко адаптуватися до зовнішнього середовища. Сьогодні зовнішнє середовище сучасного бізнесу характеризується високим рівнем невизначеності, складності та динамічності. Головне в бізнесі – вміння адаптуватися до зовнішніх змін. Але останнім часом у багатьох випадках це стає питанням виживання та розвитку. Підприємства, організації та установи повинні знати все про поточні зміни в навколишньому середовищі та бути ефективними та швидкими. Конкуренція вважається одним із найважливіших способів підвищення ефективності та результативності економічної системи в цілому та її окремих ланок. Конкуренція — це форма боротьби за виживання, яку можна розуміти як цивілізацію. Це також один із способів мотивації груп робітників і службовців.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдослідженняuk_UA
dc.subjectкомплекс маркетингуuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectконкуренціяuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleМаркетингові дослідження конкурентоспроможності продукції на ринку хлібобулочних виробівuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кутінов_дипломна_робота.pdfДипломна робота895.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.