Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58822
Назва: Маркетингові дослідження конкурентоспроможності продукції на ринку хлібобулочних виробів
Автори: Кутінов, Олексій Миколайович
Ключові слова: дослідження
комплекс маркетингу
маркетингова діяльність
конкурентоспроможність
ринок
конкуренція
маркетинг
дипломна робота
Дата публікації: 23-лют-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): На сучасному етапі розвитку економіки України зростає відповідальність за управління маркетинговою діяльністю господарських підприємств. Найважливішим аспектом ефективної роботи бізнесу є розуміння та застосування маркетингових концепцій в управлінні бізнесом. Сектор ринкової якості в менеджменті є великим, оскільки визначає найбільш прибуткову діяльність ритму економічних інструментів. У сучасній ситуації виникає необхідність впровадження нового фундаментального підходу до розвитку підприємств, заснованого на принципах, діяльності, матеріалах і методах маркетингу, як клієнтоорієнтованого підходу. Тобто принципи маркетингу в управлінні бізнесом сьогодні є важливими і допомагають швидко адаптуватися до зовнішнього середовища. Сьогодні зовнішнє середовище сучасного бізнесу характеризується високим рівнем невизначеності, складності та динамічності. Головне в бізнесі – вміння адаптуватися до зовнішніх змін. Але останнім часом у багатьох випадках це стає питанням виживання та розвитку. Підприємства, організації та установи повинні знати все про поточні зміни в навколишньому середовищі та бути ефективними та швидкими. Конкуренція вважається одним із найважливіших способів підвищення ефективності та результативності економічної системи в цілому та її окремих ланок. Конкуренція — це форма боротьби за виживання, яку можна розуміти як цивілізацію. Це також один із способів мотивації груп робітників і службовців.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58822
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кутінов_дипломна_робота.pdfДипломна робота895.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.