Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58823
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНауменко, Євгеній Віталійович-
dc.date.accessioned2023-03-27T10:47:59Z-
dc.date.available2023-03-27T10:47:59Z-
dc.date.issued2023-02-24-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58823-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractСучасний маркетинг — це набагато більше, ніж просто створити хороший продукт, поставити високу ціну на нього та зробити його доступним для цільових споживачів. Крім того, для цього потрібно набагато більше, ніж просто створити хороший продукт, встановити конкурентоспроможну ціну на нього, а потім надати його на ринок. Ринкові об'єкти повинні ще здійснювати комунікацію, зв’язок зі своїми замовниками та іншим оточенням, впливати на них у потрібному для фірми напрямі. Ось тоді перераховані вище елементи всі разом становитимуть комплекс маркетингу (4Р»): ціна, товар, розподіл і просування. У цьому плані поняття «маркетингові комунікації» і «методи просування» продукту є ідентичними поняттями, хоча у літературі іноді одні й самі конкретні методи просування продукту (наприклад, прямий маркетинг) по-різному включені до поняття «просування продукту» і «маркетингові комунікації». Особливості сучасного динамічного середовища та постійні зміни в характері та організації діяльності вимагають зміни та методів управління сучасними компаніями. Ключова роль корпоративної інфраструктури починає належати інформаційним технологіям - саме вони забезпечують безпрецедентний економічний розвиток підприємств сучасної епохи. Системи інформаційних технологій допомагають економити ресурси і дозволяють глибше проникати в сутність корпоративних операцій. З огляду на це корпорації все активніше використовують сучасні технології, все ширше впроваджують бізнес-процеси, які допомагають не тільки контролювати собівартість продукції, але й створюють надійний маркетинговий фундамент для розвитку бізнесу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдослідженняuk_UA
dc.subjectкомунікаціяuk_UA
dc.subjectспоживачіuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectгромадська думкаuk_UA
dc.subjectкондитерський ринокuk_UA
dc.subjectтенденціїuk_UA
dc.subjectінтернет засобиuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleАналіз комунікаційної політики підприємства (на прикладі кондитерської компанії "Лукас")uk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Науменко_дипломна_робота.pdfДипломна робота2.63 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.