Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58823
Назва: Аналіз комунікаційної політики підприємства (на прикладі кондитерської компанії "Лукас")
Автори: Науменко, Євгеній Віталійович
Ключові слова: дослідження
комунікація
споживачі
бренд
маркетинг
громадська думка
кондитерський ринок
тенденції
інтернет засоби
дипломна робота
Дата публікації: 24-лют-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Сучасний маркетинг — це набагато більше, ніж просто створити хороший продукт, поставити високу ціну на нього та зробити його доступним для цільових споживачів. Крім того, для цього потрібно набагато більше, ніж просто створити хороший продукт, встановити конкурентоспроможну ціну на нього, а потім надати його на ринок. Ринкові об'єкти повинні ще здійснювати комунікацію, зв’язок зі своїми замовниками та іншим оточенням, впливати на них у потрібному для фірми напрямі. Ось тоді перераховані вище елементи всі разом становитимуть комплекс маркетингу (4Р»): ціна, товар, розподіл і просування. У цьому плані поняття «маркетингові комунікації» і «методи просування» продукту є ідентичними поняттями, хоча у літературі іноді одні й самі конкретні методи просування продукту (наприклад, прямий маркетинг) по-різному включені до поняття «просування продукту» і «маркетингові комунікації». Особливості сучасного динамічного середовища та постійні зміни в характері та організації діяльності вимагають зміни та методів управління сучасними компаніями. Ключова роль корпоративної інфраструктури починає належати інформаційним технологіям - саме вони забезпечують безпрецедентний економічний розвиток підприємств сучасної епохи. Системи інформаційних технологій допомагають економити ресурси і дозволяють глибше проникати в сутність корпоративних операцій. З огляду на це корпорації все активніше використовують сучасні технології, все ширше впроваджують бізнес-процеси, які допомагають не тільки контролювати собівартість продукції, але й створюють надійний маркетинговий фундамент для розвитку бізнесу.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58823
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Науменко_дипломна_робота.pdfДипломна робота2.63 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.