Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58823
Название: Аналіз комунікаційної політики підприємства (на прикладі кондитерської компанії "Лукас")
Авторы: Науменко, Євгеній Віталійович
Ключевые слова: дослідження
комунікація
споживачі
бренд
маркетинг
громадська думка
кондитерський ринок
тенденції
інтернет засоби
дипломна робота
Дата публикации: 24-фев-2023
Издательство: Національний авіаційний університет
Краткий осмотр (реферат): Сучасний маркетинг — це набагато більше, ніж просто створити хороший продукт, поставити високу ціну на нього та зробити його доступним для цільових споживачів. Крім того, для цього потрібно набагато більше, ніж просто створити хороший продукт, встановити конкурентоспроможну ціну на нього, а потім надати його на ринок. Ринкові об'єкти повинні ще здійснювати комунікацію, зв’язок зі своїми замовниками та іншим оточенням, впливати на них у потрібному для фірми напрямі. Ось тоді перераховані вище елементи всі разом становитимуть комплекс маркетингу (4Р»): ціна, товар, розподіл і просування. У цьому плані поняття «маркетингові комунікації» і «методи просування» продукту є ідентичними поняттями, хоча у літературі іноді одні й самі конкретні методи просування продукту (наприклад, прямий маркетинг) по-різному включені до поняття «просування продукту» і «маркетингові комунікації». Особливості сучасного динамічного середовища та постійні зміни в характері та організації діяльності вимагають зміни та методів управління сучасними компаніями. Ключова роль корпоративної інфраструктури починає належати інформаційним технологіям - саме вони забезпечують безпрецедентний економічний розвиток підприємств сучасної епохи. Системи інформаційних технологій допомагають економити ресурси і дозволяють глибше проникати в сутність корпоративних операцій. З огляду на це корпорації все активніше використовують сучасні технології, все ширше впроваджують бізнес-процеси, які допомагають не тільки контролювати собівартість продукції, але й створюють надійний маркетинговий фундамент для розвитку бізнесу.
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58823
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Науменко_дипломна_робота.pdfДипломна робота2.63 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.