Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58827
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТупко, Михайло Валерійович-
dc.date.accessioned2023-03-27T11:09:42Z-
dc.date.available2023-03-27T11:09:42Z-
dc.date.issued2023-02-24-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58827-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractОснови маркетингу авіакомпаній розпочинається з огляду поточних бізнес-стратегій авіакомпаній і макро-сил, які формували авіаційну галузь у минулому та продовжуватимуть це робити в майбутньому. Обговорюється зростаюча важливість технологій з точки зору кращого розуміння потреб клієнтів і більш ефективної взаємодії з ними. Центральна роль «споживача» досліджується через призму сучасних підходів до сегментації. Глобальна авіаційна індустрія кардинально змінилася за два десятиліття з початку нового тисячоліття – переживаючи стрімкі злети та жахливі падіння. З глибини терористичної атаки, яка створила загрозу економічного краху на початку тисячоліття, до десятиліття процвітання, якого галузь ніколи не бачила за всю свою історію, злети та падіння були екстремальними. Останні два десятиліття стали свідками консолідації серед багатьох традиційних перевізників світу з реструктуризованими авіакомпаніями, які знаходять нове життя та силу в масштабі та партнерстві. Тим часом нові агресивні лоукост-перевізники закріпилися та поширилися по всьому світу. Нове десятиліття вже виглядає таким же нестабільним, якщо не більшим. Лише за кілька місяців авіаційна галузь була доведена до найнижчого рівня, який вона коли-небудь знала. Глобальна пандемія призупинила пасажирські авіаперевезення по всьому світу на кілька місяців, авіакомпанії вже збанкрутували, а багатьом іншим потрібна величезна державна підтримка, щоб утриматися на плаву. Експерти прогнозують, що скорочення галузі є певним у найближчому майбутньому, а останні прогнози щодо зростання зменшилися, оскільки авіакомпанії намагаються впоратися з новою реальністю.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectавіакомпаніяuk_UA
dc.subjectбізнес-модельuk_UA
dc.subjectзовнішнє середовищеuk_UA
dc.subjectміжнародний ринок авіаперевезеньuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleДослідження маркетингової діяльності авіакомпанії «Wizz Air»uk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тупко_дипломна_робота.pdfДипломна робота883.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.