Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58827
Назва: Дослідження маркетингової діяльності авіакомпанії «Wizz Air»
Автори: Тупко, Михайло Валерійович
Ключові слова: маркетингова діяльність
авіакомпанія
бізнес-модель
зовнішнє середовище
міжнародний ринок авіаперевезень
маркетинг
дипломна робота
Дата публікації: 24-лют-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Основи маркетингу авіакомпаній розпочинається з огляду поточних бізнес-стратегій авіакомпаній і макро-сил, які формували авіаційну галузь у минулому та продовжуватимуть це робити в майбутньому. Обговорюється зростаюча важливість технологій з точки зору кращого розуміння потреб клієнтів і більш ефективної взаємодії з ними. Центральна роль «споживача» досліджується через призму сучасних підходів до сегментації. Глобальна авіаційна індустрія кардинально змінилася за два десятиліття з початку нового тисячоліття – переживаючи стрімкі злети та жахливі падіння. З глибини терористичної атаки, яка створила загрозу економічного краху на початку тисячоліття, до десятиліття процвітання, якого галузь ніколи не бачила за всю свою історію, злети та падіння були екстремальними. Останні два десятиліття стали свідками консолідації серед багатьох традиційних перевізників світу з реструктуризованими авіакомпаніями, які знаходять нове життя та силу в масштабі та партнерстві. Тим часом нові агресивні лоукост-перевізники закріпилися та поширилися по всьому світу. Нове десятиліття вже виглядає таким же нестабільним, якщо не більшим. Лише за кілька місяців авіаційна галузь була доведена до найнижчого рівня, який вона коли-небудь знала. Глобальна пандемія призупинила пасажирські авіаперевезення по всьому світу на кілька місяців, авіакомпанії вже збанкрутували, а багатьом іншим потрібна величезна державна підтримка, щоб утриматися на плаву. Експерти прогнозують, що скорочення галузі є певним у найближчому майбутньому, а останні прогнози щодо зростання зменшилися, оскільки авіакомпанії намагаються впоратися з новою реальністю.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58827
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тупко_дипломна_робота.pdfДипломна робота883.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.