Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59380
Назва: Teacher's views on the importance of creative drama in pre-school education
Інші назви: Думки вчителя про значення творчої драматургії в дошкільному вихованні
Автори: Kabadai, Abdiulkadir
Кабадаї, Абдюлькадір
Ключові слова: драма
творча драма
діти дошкільного віку
якісне навчання
drama
creative drama
preschool children
qualitative study
Дата публікації: 2023
Видавництво: National Aviation University
Бібліографічний опис: Kabadai А. Teacher's views on the importance of creative drama in pre-school education // Мова та культура у просторі новітніх технологій: проблеми сучасної комунікації: матеріали VІ Міжнародної наукової конференції, м. Київ, 23 березня 2023 р. К. : Талком, 2023. — С. 57-62.
Короткий огляд (реферат): Creative drama studies are the most important educational tool in which students actively participate in activities. Creative drama is included in activities as it develops and supports children's mental, emotional, social, psycho-motor, language and self-care skills. When the learning by doing model is applied for preschool children, the permanence of what is learned increases.
Творча драматургія є найважливішим освітнім засобом, у якому учні активно беруть участь. Творча драма включається у діяльність у міру її розвитку і підтримує розумові, емоційні, соціальні, психомоторні, мовні та навички самообслуговування дітей. Коли для дітей дошкільного віку використовується модель навчання через практику, стійкість вивченого підвищується.
Опис: 1. Adıgüzel, Ö. (2015). Eğitimde yaratıcı drama. Ankara: Pegem Akademi 2. Akyol, A. K. (2012). Okul öncesi eğitimde drama ve öğretmenin rolü. Ankara Sağlık Bilimleri Dergisi, 1(1), 105-116. 3. Fazlıoğlu, Y. (2011). Dramanın çocuk gelişimine etkisi. İlköğretimde Drama. (Ed. Aysel Köksal Akyol). Kriter Yayınları. s. 20-33. İstanbul. 4. Bulut Pedük, Ş. ve Erdoğan, S. (2011). Okul öncesi eğitimde drama. İlköğretimde Drama, (Ed. Aysel Köksal Akyol). Kriter Yayınları. s. 164-180. İstanbul. 62 5. Ülker Erdem, A; Aydos, E., H.; Gönen, M. (2017) Okul Öncesi Eğitim Ortamlarında Yaratıcı Drama Kullanımı: Öğretmenler ve Öğretmen Adayları Perspektifinden Bir İnceleme, Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi Cilt:14-1, Sayı:27, 409-424. 6. Özyürek, A. (2013). Dramatik etkinlikler ve drama ile ilgili temel kavramlar. E. Ömeroğlu (Ed.), Okul öncesi eğitimde dramatik etkinliklerden dramaya teoriden uygulamaya (6. bs.) içinde (s. 1-11). Ankara: Eğiten Kitap Yayıncılık 7. San, I. (1996). Yaratıcılığı geliştiren bir yöntem ve yaratıcı bireyi yetiştiren disiplin: Eğitsel yaratıcı drama. Yeni Türkiye Dergisi, 2, 148-160 8. Koruklu, N. ve Yılmaz, N. (2010). Çatışma çözme ve arabuluculuk eğitimi programının okulöncesi kurumlara devam eden çocukların problem çözme becerisine etkisi. Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 1(1), 1-20. 9. Morgül, M. (1999). Eğitimde yaratıcı dramaya merhaba. Ankara: Kök Yayıncılık 10. Üstündağ, T. (2014). Yaratıcılığa yolculuk. Ankara: Pegem
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59380
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри української мови та культури

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kabadayi (2)58-63.pdfтези180.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.