Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59415
Title: Маркетингові інновації як елементи інноваційної діяльності авіакомпаній
Authors: Смілянець, Віталій Вікторович
Шевченко, Анна Валеріївна
Keywords: інноваційна діяльність авіакомпаній
маркетингові інновації
клієнти авіакомпаній
задоволення потреб клієнтів
використання цифрових каналів
Issue Date: 2022
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Смілянець В.В., Шевченко А.В. Маркетингові інновації як елементи інноваційної діяльності авіакомпаній / В.В. Смілянець, А.В. Шевченко // Розвиток економіки та бізнес-адміністрування: наукові течії та рішення: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції. - Національний авіаційний університет. - К., 20-25 травня 2022, 232 с. - С. 126-127
Abstract: Авіакомпанії сьогодні не можуть залишатися конкурентоспроможними на ринку, якщо вони не проводять дослідження та не аналізують поведінку та очікування своїх пасажирів. Варто запроваджувати маркетингові інновації для досягнення максимальних результатів продажів та збільшення кількості бронювань. Такими інноваціями є можливість прямого і непрямого бронювання, орієнтація на клієнта, використання соціальних мереж для створення ком’юніті бренду, штучний інтелект.
Description: 1. Airline Industry Trends: What Marketers Need To Know. URL: https://crowdriff.com/resources/blog/airline-industry-trends 2. Інноваційна діяльність міжнародних авіакомпаній. URL: http://www.market-infr.od.ua/journals /2018/25_2018_ukr/5.pdf
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59415
Appears in Collections:Матеріали конференцій, тези, статті кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези_Смілянець_Шевченко.pdfТези727.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.