Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59415
Назва: Маркетингові інновації як елементи інноваційної діяльності авіакомпаній
Автори: Смілянець, Віталій Вікторович
Шевченко, Анна Валеріївна
Ключові слова: інноваційна діяльність авіакомпаній
маркетингові інновації
клієнти авіакомпаній
задоволення потреб клієнтів
використання цифрових каналів
Дата публікації: 2022
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Смілянець В.В., Шевченко А.В. Маркетингові інновації як елементи інноваційної діяльності авіакомпаній / В.В. Смілянець, А.В. Шевченко // Розвиток економіки та бізнес-адміністрування: наукові течії та рішення: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції. - Національний авіаційний університет. - К., 20-25 травня 2022, 232 с. - С. 126-127
Короткий огляд (реферат): Авіакомпанії сьогодні не можуть залишатися конкурентоспроможними на ринку, якщо вони не проводять дослідження та не аналізують поведінку та очікування своїх пасажирів. Варто запроваджувати маркетингові інновації для досягнення максимальних результатів продажів та збільшення кількості бронювань. Такими інноваціями є можливість прямого і непрямого бронювання, орієнтація на клієнта, використання соціальних мереж для створення ком’юніті бренду, штучний інтелект.
Опис: 1. Airline Industry Trends: What Marketers Need To Know. URL: https://crowdriff.com/resources/blog/airline-industry-trends 2. Інноваційна діяльність міжнародних авіакомпаній. URL: http://www.market-infr.od.ua/journals /2018/25_2018_ukr/5.pdf
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59415
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій, тези, статті кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_Смілянець_Шевченко.pdfТези727.23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.