Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59415
Название: Маркетингові інновації як елементи інноваційної діяльності авіакомпаній
Авторы: Смілянець, Віталій Вікторович
Шевченко, Анна Валеріївна
Ключевые слова: інноваційна діяльність авіакомпаній
маркетингові інновації
клієнти авіакомпаній
задоволення потреб клієнтів
використання цифрових каналів
Дата публикации: 2022
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Смілянець В.В., Шевченко А.В. Маркетингові інновації як елементи інноваційної діяльності авіакомпаній / В.В. Смілянець, А.В. Шевченко // Розвиток економіки та бізнес-адміністрування: наукові течії та рішення: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції. - Національний авіаційний університет. - К., 20-25 травня 2022, 232 с. - С. 126-127
Краткий осмотр (реферат): Авіакомпанії сьогодні не можуть залишатися конкурентоспроможними на ринку, якщо вони не проводять дослідження та не аналізують поведінку та очікування своїх пасажирів. Варто запроваджувати маркетингові інновації для досягнення максимальних результатів продажів та збільшення кількості бронювань. Такими інноваціями є можливість прямого і непрямого бронювання, орієнтація на клієнта, використання соціальних мереж для створення ком’юніті бренду, штучний інтелект.
Описание: 1. Airline Industry Trends: What Marketers Need To Know. URL: https://crowdriff.com/resources/blog/airline-industry-trends 2. Інноваційна діяльність міжнародних авіакомпаній. URL: http://www.market-infr.od.ua/journals /2018/25_2018_ukr/5.pdf
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59415
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій, тези, статті кафедри маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тези_Смілянець_Шевченко.pdfТези727.23 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.