Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59685
Название: Удосконалення комплексу конкурентних переваг на підприємстві
Авторы: Ковтун, Г.
Ключевые слова: конкурентоспроможність продукції
конкурентні переваги
лідерство у витратах
стратегія диференціації
Дата публикации: мар-2023
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Ковтун Г. Удосконалення комплексу конкурентних переваг на підприємстві. // Матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції «Бізнес-аналітика: моделі, інструменти та технології». 1-3 бер. 2023. – К.: НАУ, 2023. – с.237-241
Краткий осмотр (реферат): В роботі досліджено питання підвищення рівня конкурентоспроможності продукції вітчизняних підприємств в умовах інноваційного розвитку економіки, що пов’язано з розробкою підходів до управління конкурентними перевагами. Посилення конкурентної боротьби зумовлює необхідність визначення факторів та умов формування конкурентних переваг на підприємстві, що сприяють економічному розвитку в регіоні та формують системну конкурентоспроможність економіки на національному рівні.
Описание: Список використаних джерел 1. Портер М. Международная конкуренция: Конкурентные преимущества стран. 2017. URL: http://maxima-library.org/component/maxlib/b/493107. 2. Перерва П. Г., Романчик Т. В. Механізм управління рівнем конкурентоспроможності продукції підприємства . Маркетинг і менеджмент інновацій. 2012. №4. С. 230–235.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59685
Располагается в коллекциях:ІV Міжнародна науково-практична конференція «Бізнес-аналітика: моделі, інструменти та технології»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Ковтун Г..pdfТези2.69 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.