Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59716
Название: Психологічні засади моделювання системи дистанційної освіти України
Другие названия: Psychological foundations of modeling the distance education system of Ukraine
Авторы: Лузік, Ельвіра Василівна
Luzik, Elvira
Ключевые слова: дистанційна освіта
система дистанційної освіти
вища професійна освіта
засади моделювання системи освіти
distance education
distance education system
higher professional education
principles of education system modeling
Дата публикации: апр-2023
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Лузік Е.В. Психологічні засади моделювання системи дистанційної освіти України ЗВО / Е. Лузік // Актуальні проблеми вищої професійної освіти. – Київ, 2023. – С. 69-74
Краткий осмотр (реферат): Актуальність дослідження психологічних засад моделювання системи дистанційної освіти (ДО) обумовлена низкою проблем функціонування та модернізації вищої професійної освіти в Україні. Онтологізація психологічних засад у рамках дослідження визначена сукупністю значень поняття «засади». Це, по-перше, основа або базис психологічного моделювання системи ДО, які традиційно визначаються системним підходом; по-друге, це системоутворюючий принцип або психологічне обмеження системи та її психологічної моделі, які в рамках системного підходу та теорії прийняття рішень визначаються як мета функціонування системи. Третім значенням поняття «засади» є психологічне обґрунтування необхідності моделювання системи ДО в сучасних умовах її модернізації
The relevance of studying the psychological foundations of modeling the system of distance education (DE) is due to a number of problems of functioning and modernization of higher professional education in Ukraine. The ontologization of psychological principles within the framework of the study is determined by the set of meanings of the concept of "principles". This is, firstly, the basis or basis for psychological modeling of the VLE system, which traditionally defined by the systemic approach; secondly, it is system-forming principle or psychological limitation of the system and its psychological model, which within the framework of the systemic approach and decision theory decision-making theory are defined as the purpose of the system's functioning. The third meaning of the of the concept of "principles" is the psychological justification of the need to model of the VLE system in the current conditions of its modernization
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59716
ISBN: 978-617-8016-77-7
Располагается в коллекциях:Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ЛУЗІК Ельвіра.pdfТези523.68 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.