Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59716
Назва: Психологічні засади моделювання системи дистанційної освіти України
Інші назви: Psychological foundations of modeling the distance education system of Ukraine
Автори: Лузік, Ельвіра Василівна
Luzik, Elvira
Ключові слова: дистанційна освіта
система дистанційної освіти
вища професійна освіта
засади моделювання системи освіти
distance education
distance education system
higher professional education
principles of education system modeling
Дата публікації: кві-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Лузік Е.В. Психологічні засади моделювання системи дистанційної освіти України ЗВО / Е. Лузік // Актуальні проблеми вищої професійної освіти. – Київ, 2023. – С. 69-74
Короткий огляд (реферат): Актуальність дослідження психологічних засад моделювання системи дистанційної освіти (ДО) обумовлена низкою проблем функціонування та модернізації вищої професійної освіти в Україні. Онтологізація психологічних засад у рамках дослідження визначена сукупністю значень поняття «засади». Це, по-перше, основа або базис психологічного моделювання системи ДО, які традиційно визначаються системним підходом; по-друге, це системоутворюючий принцип або психологічне обмеження системи та її психологічної моделі, які в рамках системного підходу та теорії прийняття рішень визначаються як мета функціонування системи. Третім значенням поняття «засади» є психологічне обґрунтування необхідності моделювання системи ДО в сучасних умовах її модернізації
The relevance of studying the psychological foundations of modeling the system of distance education (DE) is due to a number of problems of functioning and modernization of higher professional education in Ukraine. The ontologization of psychological principles within the framework of the study is determined by the set of meanings of the concept of "principles". This is, firstly, the basis or basis for psychological modeling of the VLE system, which traditionally defined by the systemic approach; secondly, it is system-forming principle or psychological limitation of the system and its psychological model, which within the framework of the systemic approach and decision theory decision-making theory are defined as the purpose of the system's functioning. The third meaning of the of the concept of "principles" is the psychological justification of the need to model of the VLE system in the current conditions of its modernization
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59716
ISBN: 978-617-8016-77-7
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЛУЗІК Ельвіра.pdfТези523.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.