Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60165
Title: Макет елементів фірмового стилю ТОВ INTS
Other Titles: Layout of INTS LLC corporate style elements
Authors: Кудрявцева, Катерина Сергіївна
Kudriavtseva, Kateryna Serhiivna
Keywords: кваліфікаційна робота
qualifying work
дипломна робота
graduate work
брендбук
brand book
фірмовий стиль
corporate identity
логотип
logotype
видання
edition
видавництво
publishing house
макет
model
Issue Date: 23-Jun-2023
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Кудрявцева К.С. Макет елементів фірмового стилю ТОВ INTS. Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності 186 "Видавництво та поліграфія". Національний авіаційний університет. Київ, 2023. – C 90.
Abstract: Фірмовий стиль є першочерговим елементом ідентифікації бренду або компанії споживачем. На сучасному етапі розвитку суспільства, наявність фірмового стилю для компанії стала обов’язковою умовою для існування: в умовах широкого розмаїття компаній, що надають схожі або ідентичні послуги, фірмовий стиль допомагає ідентифікувати конкретну компанію та виокремити її серед інших, сформувати ставлення споживача до компанії. Продуманий фірмовий стиль дозволяє певною мірою керувати думкою та ставленням до бренду споживачем, обирати, які в потенційного клієнта або покупця будуть очікування від отриманих товарів або послуг. Фірмовий стиль має невичерпний потенціал в сферах просування бренду, його ідентифікації споживачами та будування довірчих відносин між компанією та споживачем.
Corporate identity is a primary element of consumer identification of a brand or company. At the current stage of society's development, the presence corporate style for the company has become a mandatory condition for existence: in the conditions a wide variety of companies providing similar or identical services, corporate style helps to identify a specific company and distinguish it from others, to form the consumer's attitude towards the company. A well-thought-out corporate style allows to some extent to control the consumer's opinion and attitude towards the brand, to choose what expectations a potential client or buyer will have from the received goods or services. Corporate style has an inexhaustible potential in the areas of brand promotion, its identification by consumers and building of trusting relations between the company and the consumer.
Description: Робота публікується згідно наказу ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи: к.пед.н., доцент кафедри комп’ютерних мультимедійних технологій Денисенко Світлана Миколаївна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60165
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп'ютерних мультимедійних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФМВ_2023_186_КудрявцеваКС.pdfКваліфікаційна робота ОС Бакалавр5.46 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.